אריחים מצויירים

דוגמא לאריחים ארמניים

סדרה ייחודית ובלעדית של אריחים ארמניים בבית הפסיפס

אריחים ארמניים הם למעשה סוג של אריחי קרמיקה מצוירים ובדומה לאריחים מצוירים, משמשים לחיפוי של קירות חוץ ופנים כאלמנט עיצובי בבית או בחצר ובנוסף לעיצוב רהיטים ועבודות פסיפס. מה שמייחד אריחים ארמנים הם העיטורים המרהיבים מתוך המסורת הארמנית ובסגנון ארמני. מדובר באריח של קרמיקה מצוירת בגווני הכחול אזולי, חום, טורקיז, ירוק, אוקר, בורדו, תכלת ולבן. אריחים מעוצבים אלו מעוטרים ומקושטים בבעלי חיים שונים כמו איילות, טווסים, דגים, צבאים ובשילוב אלמנטים מעולם הצומח כגון: פרחים ועלים קטנים המשווים לאריחים הארמניים מראה של אריחים דקורטיביים מהממים ביופיים. גודל האריחים בד"כ בגודל 15X15 ובהרבה בתים הם משמשים אריחים מצוירים למטבח, לחצר או לאחת מפינות הבית.

השימושים העיקריים של ארמניים

שילוב אריחים ארמניים כיחידות שלמות בתוך עבודות פסיפס שונות ושילובם עם סוגים שונים של פסיפס – כמו פסיפס קרמיקה, אבני פסיפס או פסיפס זכוכית ליצירת תמונת פסיפס מרהיבה.

עיצוב רהיטים וחפצים – שימוש נוסף של אריחים ארמניים הוא כחומר גלם לשבירה. אומני פסיפס שוברים את האריחים ומשלבים את החלקים האחרים יחד סוגי הפסיפס השונים. טכניקה זו מתאימה בעיקר לעיצוב רהיטים כמו שולחן פסיפס, מראות, אגרטלים, פסלים ויצירות אמנות נוספות.

יתרונות האריחים

  • דקים ונוחים לעבודה גם בעיצוב רהיטים ועבודות פסיפס.
  • עמידים בפני פגעי מזג אויר בחיפוי קיר חיצוני.
  • אלמנט עיצובי מרשים ומשדרג את מראה הבית.
  • מחיר הוגן – אצלנו במחסן היבואן – בית הפסיפס.

נשמח להסביר, לכוון ולהדריך חינם ולספק לכם גם את חומרי הגלם וכלי העבודה הדרושים לכם ולהציג בפניכם את המגוון הרחב של אריחים ארמניים הבלעדיים רק לנו המצויים במחסן התצוגה שלנו בבית הפסיפס, ברחוב מבצע משה 7 בהוד השרון.

התקשרו עכשיו לטלפון: 09-7410229 נייד: 050-8868768 ו/או השאירו פרטים בדף צור קשר ושאלו על האריחים הארמנים שלנו.

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם